dilluns, 4 de març del 2013

1.Desafiant costat esquerra del cervell


He intentat treballar amb l’hemisferi dret del cervell. Per fer‐ho, utilitzarem un dibuix que Picasso va fer a a Igor Stravinsky l’any 1920.
He seguit els passos següents:
1. Per fer  aquesta activitat tenia que estar molt concentrada.He copiat el retrat al revés.. En cap moment no podiem girar el dibuix per veure que tal està quedant.
2. Per començar el dibuix ens teniem que fixar amb les linies,les formes... 
3. Vaig començar a dibuixar per dalt i copian cada línia que veia.Tenia que anar progressant com si el dibuix fos un trencaclosques on cada línia ha d’encaixar amb la següent.
 4. He començat a dibuixar progressant línia a línia, part per part.
5. Una vegada que ja hagi començat, m'hauria de trobar molt interessada en la relació que s’estableix entre les línies. Quan un cop ja ben emfrascats en el dibuix, el mode E ja estarà desactivat i haureu passat al mode D (l’hemisferi que atent a tot allò que és intuitiu, espacial…).
Un cop ben segur que haguem acabat el dibuix el teniem que girar i veure com ens habia quedat.
Títul:“Retrat I.Stravinsky “
Autor: Pablo Picasso.

Comentari: 
 Jo al principi era conscient del que estaba dibuixan ,però em vaig agobiar molt i no sabia per on començar, però despres vaig intentar oblidarme del que que dibuixaba i em vaig fixar de que el que estaba dibuixan eran numes linies i doncs va ser com vaig poder desconectar del costat esquerra del cervell.M'agradat molt l'activitat perque mai he intentat oblidar el costat esquerra del cervell.Quan vaig acabar el dibuix i el vaig veure e, pensaba que m'habia sortit malament pero quan els vaig comparar vaig veure que no m'habia qiedat tan malament.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada