dimecres, 6 de març del 2013

3.AVATARS


Descripció: Aquesta activitat consisteix en fer diferents avatars i escollir el que mes s'ens a sembli.
El primer que vam fer va ser mirar els links que va penjar la profesora al post o pel nostre compte buscar uns altres. Quan un cop ja estabem dintre d'alguna pagina et demanaba escollir si era noi o noia i un cop escollit ja el podias crear.
Un avatar és un personatge virtual definit amb els trets individuals escollits per un/a internauta que representa en un videojoc cadascuna de les persones que hi participen o al ciberespai cadascun dels participants en una tertúlia o qualsevol altra activitat en línia.

Procés:
Les pagines que e escollit per fer els avatars son:
1.
fet amb:"face your manga"
Aquest link hi habia molta varietat i notu que s'asembla a mi.

2.
fet amb : "pocoyize"
Aquest link del avatar magradat, pero no habia molta varietat i la cara en general no es molt semblant a la meva.

3.
fet amb: "bonnie games"
Aquesta pàgina magradat i habia molta varietat pero no habia el meu cabell,ni els meus ulls i la meva boca.

4.
fet amb: "urfooz"
Aquesta pagina tenia bastanta variació pero no tenian la meva forma de la cara ni els meus llabis.


5.
fet amb: "simpons movie"
Aquesta aplicació no m'agradat gaire perque et be ja tot el cos fet i nomes pots canbiar els ulls el nas la boca i el cabell,no s'asembla gens a mi.


6.
fet amb: "pica face"
Aquesta pàgina tampoc m'agradat massa perque te molt poca variació.


Resultat:

He agafat aquest avatar perque es el que mes m'agrada de tots i el que mes s'ha assemble a mi.


Comentari:

Aquesta activitat magradat bastant, pero prefereixo mes fer activitats amb pinturas, fer cosas amb la mà m'agrada molt mes que no fer-las pel l'rodinador.He notat una mica de dificultat per trobar en alguna pàgina els ulls,la boca,el cabell i les pigues sobretot que es el que mes resalta de mi.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada