divendres, 8 de març del 2013

4.AVATAR ANALÒGIC


DESCRIPCIÓ:
El primer que vam fer per poder fer aquesta activitat va ser fer la lamina de gamma de grisos de llapis de grafit negre,de punts i de linies,el primer que vam dibuxar per poder-la fer va ser fer els cuadrats per poder pintar els diferents tipus de grisos,quan un cop teniem els cuadrats ja podiem pintar les tres gammes diferents de mes fosc a mes clar.El que vam fer despres va ser calcar una fotu nostra amb blanc i negre tres vegades( llapis de grafit negre,punts i linies),i un cop calcat fer les tres gammes diferents.
PROCÉS:
Lamina 4: Gamma de grisos :
Per poder fer la ultima fila de cuadradets que era la de linies vam tindre que provar diferents tipus de linies a un full a part.

Vam agafar un la lamina de A4 i vam dibuixar tres casellas divididas en 8 parts per poder les tres casellas diferents(llapis amb grafit negre,punts i linies).
Aquesta es la fotu que he agafat per els diferents tipus de grisos.
Lamina 5:
Gamma de grisos amb llapis de grafit negre consisteix en agafar la fotu nostra en blanc i negre i calcar-la en un full en blanc i despres pinta les sombres i donar-li volum amb llapis.
Lamina 6:
Gamma de grisos de punts amb retulador consisteix en fer el mateix que la interior calcar la fotu en blanc a un altre full en blanc i fer el mateix de les sombres i donar-li volum pero en cambi de amb llapis amb retulador i fent punts.
Lamina 7:
Gamma de grisos de linies amb retulador consisteix en fer el mateix que em fet en les dues lamines anteriors,agafar la fotu nostra en blanc i negre i tornar-la a calcar i el que tenim que fer ara es el mateix que els punts pero amb linies.

RESULTAT:

Lamina 5:
Aquesta gamma magradat multisim,perque ma quedat força be pero la cara la tinc mes allargada a la foto i en el dibuix ma sortit mes rodona.

Lamina 6:
Aquesta gamma m'agradat pero la sombra de la part de sota dels ulls m'ha quedat molt fosca quan tenia que quedar una mica mes clara.

Lamina 7:
Aquesta gamma li e trobat una mica de dificultat  sobretot on e tingut mes dificultat a sigut en la cara,no sabia com fer les ralles i es la lamina que mes m'ha costat de fer.

COMENTARI:
Aquesta activitat m'agradat bastant perque dibuixar a mà m'agrada molt i crec que s'em dona be, notu que he tingut una mica de dificultat a la lamina dels punts perque en llocs que tenia que ficar pocs punts no ho controlaba i em va quedar mes fosc,pero en general a estat be i la tornaria a fer.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada